123321123 Şu zamana kadar doktorum vermedi probiyotikli d vitamini damla kullanıyorduk ama normal ocean d ye gectik birkaç gündür cok gazı var memede ıkınıyor 4.aylarda kullanıyor musunuz?yoksa gerek yok mu almayayım mı?
Pol 123321123 Benimki de 4 aylık oluyor. İki gündür ıkınmaktan uyuyamıyor meme ısırıyor yenidoğan gibi bişey oldu☹️
CaglaCaner 123321123 2.ayında da kullandım gaz damlasını şimdi de 4 aylık ve gaz sancıları tekrar başladı yine kullanıyorum. Herhangi bi sorunla karşılaşmadım
123321123 Pol benimde aynısı ıkınıyor ııh ıhh diye kasıyor kendini zaten atak donemindeyizde meme reddi de yapıyor uykusu yoksa napacağımı sasırdım
123321123 CaglaCaner benimde aynı normalde 3.ayda biter dediler noldu buna anlamadım kan damlası mı yaptı böyle gaz bilemedim