Beyzanur7 kahvaltısında bişey yok zaten yumurta sarısıyla labne yiyor iştahlı da değil öyle üzerine tahin pekmez verdim kustu şimdi kahvaltı üstüne değil de ara öğün olarak tekrar vereceğim bakalım kusacak mı
lceLady acaba ben de mi beklesem dedim 7. Ayda kusuyordu 8 e geldik gene aynı 9 u beklerim olmazsa 1 yaşına kadar her verdiğinizde kustu mu acaba oranını mı yanlış koydum tahin az pekmez fazla koyup karıştırdım tahini daha mı fazla olmalı pekmezi baskılar belki biraz ☹️
joyfulmom aslında sizin bebek ay olarak büyük ona rağmen yemedi mi hiç? Ara öğünde de kusarsa mecbur ben de yoğurda katıp vereceğim yoğurdu da sade yemeyi seviyor içine bişey atınca hemen anlıyor istemiyor
Sedaalya kusmasa ben de zorla veririm bi şekilde yediririm de kusma riski var sizinki kusmuyor ne güzel kaç aylıkken yemeye başladı
Ess92 aslında sevip sevmemesi de benim için önemli değil kusmaması önemli 😀 kusmasa direkt veririm zorla bile olsa ama yok yani olmazsa 9. Ayı bekleyeceğim ama şekerli hiçbir şey yemiyor bu çocuk önce bunu araştırmak lazım sanırım neden yemiyor
2_premses_annesi muz mu 🥲 muzdan zaten nefret ediyor direkt öğürüyor ikisi bir arada herhalde çıldırtır 😅 bu çocuk genel olarak şekerli şeyleri yemiyor sanırım bunun sebebini bulmam gerek önce çikolata versem onu bile yemez o derece ki çoğu bebeğe versen alır yer