Lykiavvv Başlıkta gördüğünüz gibi kızlar. 9 aylık kızım var ve emiyor ama ben üşüttüm hiç iyii değilim. Bu durumda ne yapsam geçer. Kızım için iyileşmem lazım.
starwomen Lykiavvv bende sağlam üşütmüşüm hatta enfeksiyonum da var emziriyorum ama doktora gittim ilaç da kullanıyorum. Ilık limonlu su bana iyi geldi aklınızda bulunsun birde kekik çayının faydasını gördüm
[silindi] Lykiavvv bizde de ailece viral enfeksiyon dediler. Emzirmeye devam ediyorum sütten antikor geçer bebeğe. Kendim de limon sıkıyorum sıcak suya ve bal atıyorum. Bir de parol tabi. İki de serum ile beş güne toparladım 😅
Papatya14 Lykiavvv evde calpol varsa için ben sabah akşam citim ıhlamur içtim taze zencefil rendeledim bal ile macun yapıp yedim 3 günde toparlandım
almilabuss Nane limon, ıhlamur ve parol. 3 güne toparladım çok şükür ben. Emzirirken maske takmayı unutma, bebişe bulaşmasınn