Nergisssss Kızlar benim bebeğimi benden başka kimse uykuya geciremiyor esimde dahil herşeyiyle ilgileniyorum tüm gün uykuya bensiz dalmis bir bebek görmek nasil bisi bilmiyorum merak ettim sizlerde durum nasil?
[silindi] Nergisssss 6 aylık anneanne ve babaannede uyuyo. Babada keyfi varsa uyuyor. İlk başlarda hiçkimsede uyumamıştı sonra sonra alıştı ama
Mommymom_ Bizim 12 günlük kimse uyutmuyo alıyoruz yerine yatırıyoruz ses çıkarsada almıyoruz kucağa ilerde ne olur bilmem tabi
Nergisssss Mommymom_ neden ses cikinca almiyorsunuz orayi anlayamadim.çok küçük ya sizin anne kokusunu ister zaten şuan
Seda_korkmaz06 Mommymom_ 12 günlükken bizimkide kendisi uyuyordu hatta 2 aya kadar hep kendisi uyurdu şimdi bensiz uyumuyor 🥰
Mommymom_ Nergisssss iki mırıldanıp geri susuyo uyanıkken bol bol göğsümde oluyor zaten sadece uyku dilimlerinde bağımlı olmasın diye ellemiyoruz
[silindi] Nergisssss yok hiç sallamıyoruz. Sallamak çok zararlı diye doğduğundan beri hiç sallamadık. Kucağımıza alıyoruz sarılıp duruyoruz uyuyunca bırakıyoruz o kadar
[silindi] Mommymom_ bildiğim kadarıyla bu kadar minik bebeklerde ağlayınca almazsanız güven bağının oluşmasını zorlaştırıyor anne ile bebek arasında. Tabi tercih sizin ama ben sadece okuduğumu söyledim
Krizkes 10 ayligiz çok zorlanıyorum uykuya geçişinde kendim stress yapıyorum. Dişler mahvetti kanguruya takıyorum emziriyorum hemde evi turluyorum öyle dalıyor bazen. Bazen meme de uykuya dalıyor. Uyku
GezginPaNDa Nergisssss yüzde 70 babası uyutur. Öğlenleri annane babanne. İlk 7 ay sadece ben uyuttum benden başkası uyutamaz sanıyordum. Ne saçma bir düşünce imiş şimdi rahatladım çöl şükür
Nergisssss GezginPaNDa nasil.oldu bana da soyleyin 7 aylik olacak hep ben uyutuyorum babasi çok.uzuluyor
GezginPaNDa Nergisssss uyku saati hazırlayıp babasının kucağına verdim içeri geçtim kapıyı kapayıp temizlik yaptım. Sesleri duymadan çalıştım . Ben zaten stres yaptığım için zor uyutuyordum babada stres olmadığı için çok daha rahat uyuttu .