Kızlar 6 şubat’ta bebeğim dünyaya geldi. Şubat ayı 28 gün çekiyor. 1.ay aşısını 6 mart tarihinde yaptırdım özel hastanede sağlık ocağımdaki hemşire 30gün olmadığı için sisteme işlemesinler 8martta 30 günlük olacak dedi. Şimdi happy kids sistemine göre bugün 1 ay 9 günlük yani yarın 40ı çıkacak. Ama aslında cumartesi günü tam 40 günü dolduruyor. Gün sistemine göre mi ilerleyeyim yoksa sistemdeki gibi ay usulü mü yapayım? Siz nasıl yaptınız ya da yapacaksınız?