Barannm_ gecmis olsun Oncelikle:(Bugun markette konusuyorduk aranizda bir arkadas neden Avrupa yada yabanci ulkelerde olmuyor da musluman olan ulkemizde oluyor dedi 80 yasinda bir amcamiz konusmamiza sahit olmus olacak ki donup dedi ki Müslümanlar dediğimiz insanlarımızda İslam adına ne var ki.Sadece ismen müslüman.Namaz yok,oruç Yok. Ahlak yok,Kur’an bilmiyor, İçki, kumar, zina hemde sokak ortasında.Otobüste, tramvayda.Kul hakkı yemek, aldatmak, yalan konuşmak, iftira atmak,haram lokma vb bütün haramlar mevcut.En onemlisi Lut Kavmi gibi turler uredi ve buna musluman Ummeti Muhammed alkis tutuyor yetmiyor normallestiriliyor ister bana cahil deyin ister bunamis Ben 70 yil Kurani Kerim okumakla gecti ah ah bi anlayarak okusak bi bist telefonlara ayirdiginiz vakitleri O na ayirsaniz cok seyin cevabi orda bulursunuz dedi…