Sedacyln Kızlar bugün akşama çiğ börek yapıcam ama bebekle zor olucak gibi😂 acaba hazırlayıp içini doldurup buzdolabında bekletsem akşam kızartsam olurmu? Varmı bu şekilde deneyen
Yigitefeannesi Sedacyln ben bi kere öyle yaptım hepsi çöpe gitti hamur yapış yağış oldu iç harcından dolayı 😬
Nrc-2 Sedacyln evde sık yaparım ama hiç dolapta bekletmedim deneyin isterseniz deneyiminizi de yazarsanız sevinirim sıkıntı çıkmazsa bende bekletirim😁 ama iç harçla kesin yapışır ona garanti veriyorum😁