Hilalipek atak döneminde misiniz acaba. 14 Ay 22 günlük oğlum, biz de atak dönemindeyiz. Olur olmaz ağlıyor. Gel dışarı çıkıcaz diyorum pijama üstüne mont giyip çıkmak istiyor eşofman ve sweat ini giydirmek ölüm yani. Çocuğu dışarı çıkartıp hava aldıracam diye resmen yalvarıyorum. Daha bu sabah bi kriz yaşadık. Suluğunu uzattı bana açıyım mı içecek misin dedim aldım açtım verdim eline, fırlatıp ağlamaya başladı. Tamam icmiycek misin ver kapatayim dedim aldım kapattım, yine fırlatıp ağlamaya başladı. Bi de öyle bir ağlıyor ki sizin de dediğiniz gibi kendini yerden yere atıyor bi de. Ya sabır 🙄