AzraEslem Aysenurdgn12 kirpik düşmüştür illaki. Eger çıkarabilirsen kendi mendiliyle dene cikaramazsan çapakla kendini atar dışarı. Bebiş rahatsız oluyosa dedigim gibi kendi agiz mendili varsa veya temiz bez parçasıyla kolay çıkarırsın
Sonsuz32 Aysenurdgn12 temiz bir ince bezle alabilirsin benim kızımda gözüne kıl vardı temiz tülbent le almıştım
Ikizannesi06 Aysenurdgn12 duş aldırın eğer çıkmazsa kendiliğinden çıkıyor korkmayın 😊 bezle alacaksanız da çok dikkat etmenizi öneririm
Zeynepcndr3 Hijyeninden emin olduğunuz bir nemli bez ile kılı çıkarabilirsin canım çıkmıyorsa da kendiliğinden de düşüyor bazen 🌸
Aysenurdgn12 1 aylık bebeğim birazda korkuyorum bezle çıkartmaya bir kaç gündür var deneyeceğim teşekkür ederim