Merhaba, oğlum yeni doğduğunda sarılık olmasın diye mama verdik ilk çocuğumuz, olcuyude ayarlayamamisiz 15 ml den başladık o yüzden midesi büyüdüğünü düşünüyorum bi yandan beni de emiyor ama asıl beslenme kaynağı mama oldu benim de sütüm artmadı hatta azalmaya başladı çünkü çok az emiyor ne yapmam lazım şuan sürekli memeyi kabul etmiyor sadece uyanınca 5 dakka emiyor o kadar mamayi bırakmak istiyorum şuan bebegim 3.5 aylik yardımcı olur musunuz ?