Sezaryen sonrası yaklaşık 2 ay kabızlık problemi çektim hemoroidim de vardı sezeryan acısı degilde o hemoroid beni bitirdi maalesef 🥴
Dupalac diye bir şurup var hamileyken vermişti doktorum ondan içmiştim bı tik rahatlamıştim
Bide bol bol sıvı tüketimi komposto ve zamanla düzeliyor 🥺