Merhaba güzel annelerim
Bebeğim 4. Ayına girmek üzere 2 gündür gece saat başı 2 saatte bir kalkıyor memesiz uykuya dalmıyor, derin uyku uyuyamıyor. Normalde gece 4-5 saat kesintisiz uyurdu. Birde çığlık atmalar başladı. Güneşli günleri ne zaman görürüz? Ya da bu gece uykuları için bir önerisi olan var mı? Gece yeteri kadar dinlemediği için gündüz sürekli uyumak istiyor.🥲