Benim bebeğim daha geçen hafta oldu 40 günlük geçen hafta bugün. önce ben çok fena grip oldum ateşim çıktı hastaneye gittim ama test yapmadılar enfeksiyon çok yüksek çıktı doktor serum ve ilaç verdi sonraki gün benden bebeğe geçer diye hep düşündüm zaten ateş kontrolü yaptım baktım çıkıyor ateşi 38 oldu hemen hatamı gittik yatış verdi. Orda bebeğe test yaptılar covid pozitif şok oldum tabi. Bu arada eşim de rahatsızlandı benim de boğazlarım iyice şişti ben teste girmekle uğraşmadım bir daha eşim gitti girdi pozitif. Bebeğe doktoru serum verdiler kanında da enfeksiyon çıkmış sürekli serumun içine ilaç verdiler ateşi bi indi bi çıktı arada fitil verdiler iki gün hastanede yattık eşimle ağlamaktan helak olduk artık. Üçüncü gün ateş hiç çıkmayınca doktor taburcu etti biraz olsun neşesi gelmişti o günden beri de evde daha iyi beş gün kullanacak şekilde eve de antibiyotik verdi. Ben de yediklerime dikkat ettim. Ateşi çıkarsa diye fitil verdi ama çıkmadı şükür. Ben çok korktum size de korkmayın desem faydası olmaz ama güçlü olun bebekler çok güçlü hemen atlatır siz vitamin ihmal etmeyin kendinize bakın sürekli emzirin Allah’ın izniyle geçer hemen