Momofleos Bebeğim 8 buçuk aylık yumurtanın sadece sarısını veriyorum. Beyazı sanırım 1 yaşa kadar yasak diyorlar alerjen olduğu için. Ama ben beyazıda vermek istiyorum 1 yaşından önce beyazınıda veren var mı bi zararı oldu mu?
gullusahgullu Momofleos Çok ufak bir kenarından baktırın eğer vücut tepki vermezse verebilirsiniz. Ama ben 1 yaşa kadar vermedim
P2044 Momofleos merhaba canım alerjik bir bebeğim vardi 7 8 aya kadar yumurtayı da korkarak yedirdim biliyorsun beyazinda asıl proteini … Ama çok şükür deneme surecimizi sorunsuz atlattigimizdan beri yani 9 10 aylıktan bu yana yediriyorum çok şükür Allah a sorun olmadı simdilik … Kendisi 1.5 yaşında şu an da🐥🤗
BelaCivciv Momofleos Aslında artık 1 yaşına kadar beklemenize gerek yok diyorlar. Önce bir deneyin alerjik bir durum görmezseniz yedirirsiniz. Ben 1 yaşını beklememiştim
Show_must_go_on Momofleos 8. Ayda doktor başlattı ne kadar erken başlarsa alerji oranı düşüyormuş falan dedi iyice araştırın derim 8. Aydan sonra öneriyorlar
Momofleos gullusahgullu P2044 BelaCivciv Show_must_go_on twofruits Gokce_anestezi Kuzularinanasi Tgbtn Kızlar hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim ❤️ O zaman bende ufak bi deneme yapıp reaksiyon göstermezse artık tam vermeye başlayayım ☺️
twofruits Momofleos 9. Ayda aşı yapışacaktı sağlık ocağındaki hemşiremiz bir tam yumurta yedirip getir dedi öncesinde de yediriyordum zaten beyazını yaşını beklemedim 9. Aydan sonra kontrollü yedirilebilir demişti zaten hemşiremiz de
Gokce_anestezi Momofleos Aslında bir çok uzman artık 1 yaşına kadar beklemeye gerek olmadığını söylüyor.3 gün kuralıyla deneyebilirsiniz 🙏🏻
Kuzularinanasi Momofleos kucuk az bisey deneyin 3gün.bisey olmazsa verebilirsiniz.ben veriyorum 7ayliktan beri bi sorun yasamadik
Olimbonii Momofleos Ben cok az tattirdim alerjik reaksiyon göstermedi bizimki 6 aylik ama begenmedi zaten sarisini daha guzel yiyor biraz daha gecsin aradan beyazini yine tattiracam
RuzgarMommys Artık 1 yaştan önce verilebiliyor benim oğlum alerjik olmasına rağmen alerjisi geçtiğinde 8/9 aylıkken verdik beyazını yediri dokunmadı çok şükür siz de deneyin inşşh dokunmaz