Merhaba anneler 6 aylık bebeğim orta kulak iltihabı oldu ve doktor antibiyotik verdi. Pazardan beri kullanıyoruz. Ben de hastalandım bana da amoklavin verdi. Bebekle aynı anda antibiyotik kullanmak sakıncalı mı bilgisi olan var mı ya da bu şekilde bir şey yaşayan?