yigitpasaninannesi_35 21 aylık kızım ben de 5 gün önce girdim bu sürece. Resmen meme bağımlısıydı, gece sabaha kadar, gündüz sürekli üstümdeydi. Artık canıma tak etti ve kesmeye karar verdim. Ben tamamen memeden kestim, hem gece hem gündüz. Çünkü gündüz verirsem, biliyorum ki gece de isteyecek. Yara bandı yapıştırdım önce, “Uf oldu yara oldu annecim sen de artık büyüdün abla oldun, artık biberondan ya da bardaktan içeceksin sütünü dedim.” Sütümü sağıyorum gün içinde, babaannesi ben işteyken biberonla içiriyor. Anne sütünden de mahrum kalmamış oluyor böylece 2 yaşa kadar, zaten 3 ay kaldı. İlk 3 gün çok zor oldu, kucağımızda pışpışlayarak uyuttuk babası ya da ben. Çoğunlukla babası uyuttu. İlk zamanlar 1 saat sürüyordu uykuya geçmesi, bugün 5. gün ve 20 dk.ya düştü. Gece uyanmaları azaldı. Gece uyanıp meme istemiyor artık. Yemin ediyorum sırtımın ağrıları geçti.