Gizemkraks Çıkarsa da bitmiyor gaz ve emdikçe daha çok gaz oluyor gazı vardır yavrunun, eğer koyunca uyaniyorsa kucağında uyut ilk zaman hep kucakta uyudu öyle bekledim 🥲 kokunda daha huzurludur temas halinde olmayı istiyor yenidoganlar birde karnı senin vücuduna değecek şekilde yatır sıcaklığın geldiği için rahat ediyordur dik yatır bacaklarını topla kurbağa pozisyonunda öyle seviyorlar gazı olan bebekler benim kızımda kucağımda saatlerce uyurdu koyunca ıkınmaya başlardı sab simplex gaz damlasını tavsiye ederim ben başlamak için geç kalmışım