Kızlar merhaba bebeğim 3,455 gr 50cm doğdu 38-2 de şuan bir buçuk aylık ve boyu 57 cm ve neredeyse 6,100 gr oldu sadece anne sütü ile besleniyor persentil tablosuna göre kilosu boyu fazla hızlı ilerliyor sanki doktora en son 1. Ayında gittik o zaman 5,380 gr dı doktor sadece anne sütü mü gayet güzel beslenmiş dedi yavaşlat vs demedi benim yinede aklıma takıldı obez olsun istemem. O talep etmeden beslemiyorum zaten azaltmak gerekse bile nasıl azaltılır bilmiyorum