kivitoannesii Bebeğim 28 günlük iki gündür uyurken nefesi gidiyor gibi hıığğ yapıp duruyor genzi tıkalı gibi korkuyorum nefessiz kalacak diye normal mi bu
Dzgn kivitoannesii aynısı benim bebeğimdede var doğduğu günden beri o sesi çıkartıyor emerken ve uyurken doktorumuz reflüsü var dedi reflü yatağı kullan ve sağlı sollu yatır dedi. Her bebekte olabiliyormuş normalmiş . ☺️
Egenim kivitoannesii bendede vardı hatta doktora götürdüm , burnunda ne bi sümük ne akıntı. Doktor burnunu temizlen gerek günde üç kere aç karnına dedi. İlk bikaç deneme de bişy cıkmadı . Ama sonra temizledikçe dolu dolu cıktı.
Haffuse Gaz sancisi😔 Burnu akmiyor di mi?..akiyorsa, girip olmus olabilur, Ama hersey normalken, oyle ihhliyorsa sancidandir🤗 Fakat sen yine de icin rahat etmiyorsa doktoruna danis Saglicakla kalin🤗🤗🤗