Bebeğim 70 günlük. Meme+Mama şeklinde ilerledik. Ama son bir haftadır memeyi emmiyor asla. Geceleri uyurken veriyordum artık onuda kabul etmiyor, memeyi farkettiği an ağlamaya başlıyor. Sağıp veriyorum mecburen bu durumla karşılaşan anneler var mı? Nasıl çözdünüz?