Merhaba güzel anneler bebeğimin kg düşük diye doktorum mama takviyesine başlattı ilk ay kaşıkla verdim ama 2.aydan sonra biberon la vermeye başladım bazen sagip biberonla veriyorum meme de fazla kalmıyor sütüm de azaldı artar mı eds yöntemini hiç denemedim denesem faydası olur mu takviye herseyi denedim danışmanlık mı almalıyım kafayı yemek üzereyim moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum ama malesef çok üzgünüm