Zuzumam kesinlikle gümüş kapak. Aynı durumdaydım, ev yapımı ilaçlar, zeytinyağı, kremler, hiç bişey fayda etmedi. Gümüş kapak aldım takmaya başladığından itibaren bi rahatlama hissediyorsun, emzirmek çok güzel bi duyguymuş dedim resmen 😇 çok pahalısını da almadım bu arada, baby&mom diye bi marka e bebekten