Menekse2793 tatlim 10 gun olmis herkesin aci esigi dogumu dikisleri farklidir illa ki ama ben ertesi gun canim yaniyordu ama oturuyordum iyi kotu bir hafta sirna tam oturup kakabildim cok şükür dikislerin hala dusmediyse hit bi baktir derim benim birazi 1 haftada sustu birazini da cok siki dikmislerdi gidip aldirdim kendim cok kasinti yapiyordu yakiyordu resmen