Menekse2793 zorlanmaz olurmuyum yürüyemiyordum epizyotomi oldu bide benim sağ tarafıma oturamıyordum. 6.gün evime döndüm 700km yol.. yaşadığım bölge çok sıcak nemli ama her gün duş alarak kuru tutmaya çalışarak iyileşti.. he tamamen kuru kalamaz tabi 2 saatte bir bazen daha sık ped değiştiriyordum. Temizleyici falan yazmadılar yada merhem oraya sürmem için.
Ağrı kesici ve kanamayla ilgili başka şeyler kullandım.