Elfidam perşembe günü 4 aylık olucaz.kullanımı bence hijyen açısından zor .her seferinde yıka koy zahmetli.ben yaralarım iyileştikten sonra uçsuz emzirmeyi denedim.Ama göğüs ucum küçük her zaman çıkmıyor.hem de acımaya başladı.tekrar yara olucak korkusuyla hiç çıkarmadım.süt konusunda etkilediğini sanmıyorum sütüm gayet iyi şükür .ben memmun be mutluyum kısaca uçlarımla☺️🙈