Merhabalar, bebeğim 6 ay 3 haftalık. Ek gıdaya başladık. Ve geçen hafta atak haftasıydı. Yeni hareketler, sesler kazandı. Falann. Ama 1 haftadr uyumak istemiyor. Uykusundan da ıhh ıhh hıhh siye sinirlenip tepinerek uyanıyor. Zor uyuyor. Neddn olabilir? Ek gıda etkiliyor mu? Bir de dişlermiz çıkmadı daha o da mı olabilir. Nolur yardııımmm