Kizlar şimdi doktordan çıktım demirin çok düşük mutlaka 6 ay kendin ve bebeğin için kullan dedi. Yazmıştım zaten i mom latte kullanıyorum onun içindeki folik asiti falan yeterli buldu. Bir şampuan önerdi bunu kullan en az 3 ay dedi bakalım baslicam. Şampuan adı cecemed non stop hair şampuan