Gerçekten yoruldum biraz önce resmen kendini yırtarak uyandı tekmeler bağırmalar höykürmeler böğürmeler asla susmadı ve hep bu şekilde ağlıyor heeer gün bu şekilde normalde de gerçekten çok yoruldum ne yapıcam bu ağlamasına nasıl çözüm bulucam 21 aylık 2 yaş sendromu mu yoksa korkarak mı uyanıyor bilemiyorum başına gelen var mı ne yapıcam🤯🤯🤯