94busra94 Oglum 22 aylik ve zamani geldigini dusundum benim icinde onun icinde hic kolay degil simdide emmedigi icin sut birikti ilk gunlerdeki gibi birikti akmaya basladi ve agri yapiyo sertlestide biraz bu nasil gecer bi onerisi olan var mi 😅😅
durukuss-12 94busra94 kaç gün oldu keseli bi kaç gün olduysa o sütü vermeyin bebeğinize bence beklemiş süt çünkü o şişlik bi zaman sonra gidecek kendiliğinden
momandad_16 94busra94 ya bende kesicem 19 aylık sürekli memede yapışık ikiz gibiyiz hala uyumadım bu saat oldu emip duruyor sinirlerim bozuluyor dayanamıyorum artık yarın bende deneyeceğim umarım bende de işe yarar
asiltonunmommysi 94busra94 bilen biri çıkar ya da google a yazın, forumun arama butonunda da çok yazan olmuştu unuttum bi yaprak koyuyorlar alıyormuş o ağrısını falan çekilmesine yardımcı oluyormuş
94busra94 Aynur-cimbil1986 valla bu gun kestim gogus ucumu siyaha boyadim acip acip bakti ama artik bunaltti beni ramazanda geliyo oric tutarken zor olcak buraya kadarmis dedim yarim saat once uyandirdi beni agladi aksi gibi sut aldirmayi unuttum su verdim oyle kandi ama gogusum sertlesti
Kedidirokedi 94busra94 neyle boyadınız bende artık bırakmak istiyorum çok yoruyor beni yemek yemiyor ağlıyor yarım saatte bir emmek istiyor vermediğimde tepinerek ağlıyor mental olarak çöktüm
edabolukbasi 94busra94 yani sağabiliyorsanız ellede olur sertleşirse mastit yapar anne sütünü vermeyi düşünmüyorsanız sağıp dökün yok ziyan olmasın derseniz sağıp verin yine