Kızlar yaklaşık 4 gündür çok şiddetli oksurugum var. surup antibiyotik felan kullaniyorum ama henuz gecmedi. az önce artik öksürükten afedersiniz öğürürken cikardim, sonrasinda dikis yerinde bi kramp gibi oldu iki buklum kaldim hala oksurdukce icten içe acıyo. Dikislere bisimi oldu bu kadar acı ağrı oldu acaba?