dunyaylabenimaramda Merhabalar, öncelikle her çocuğun gelişimi aynı değildir. Kendinizi üzmeyin. Konuşma açısından ilk ilk 3-4 yıl herhangi bir müdahale edilmiyor diye biliyorum. (Ekran bağımlılığı yoksa) Oğlum 14 aylık , bebek okuluna götürüyorum ve akranlarıyla arasında farklar var. Kelime sayısı, iletişim becerisi vs) Her çocuk kendine has olduğu için kıyaslama yapmıyorum. Siz konuşması için elinizden geleni yapın gerisini bebeğinize bırakın. (Tv, tablet, telefon göstermeyin, her gün düzenli olarak kitap okuyun, birey gibi görüp her şeyi onunla konuşun, anlatın, resimler üzerinden sohbet edebilirsiniz, dışarı çıktığınızda etrafınızdaki ev, araba, insanlar vs her şeyi ona anlatın)