Hilal555 Kızım 3 aylık kafasının arka kısmında iki ayrı yerde boşluk oluşmuş kendiliğinden saçı dökülmüş, bizde komple sıfıra vurduk. Sizce bu saç dökülmesi normal mi? Doktora gitmedik gideyim mi. Başına bu tarz bi durum gelen var mı
_YanakReisinAnnesii Hilal555 bu aylar da dökülmeler oluyor normal . Benim bebeğimin de kafa arkası düz çizgi şeklinde dökülmüştü sonra oralar da saç çıktı tekrar
Bebegimm1 Hilal555 evet normal benm bebeğimdede oldu bir şey yapmadk kendiliğinden geçti sonra benm saçlarım baya dökülmeye başlamıştı yani ilk dönemlerde oluyor geçiyor snra