Selamlar, bebeğim 2 aylık olacak 2 gün sonra. Sütüm 2-3 gündür çok azaldı, tek sağımda 60cc zor çıkıyor. 150 den düştü. Süt arttırıcı her şeyi tüketiyorum. Sütüm sarı, tok ve yağlı ama miktarı az. Sizce sütüm artık bitiyor mu? Yani buradan dönüşü olur mu yoksa bitecek mi