kızlar 2 el koltuk almak istemiyordum eşim sıfır hiç kullanmamış bak etiketli diye resim gönderdi bende tamam dedim kandırmış şu eski şeyi göndermiş eşim benden korkmuş dosemeciye vermiş şimdi WhatsAppa bakınca gördüm şu beyaz şey ne kemerdeki hiç sağlam gibi değil kendi takmış olabilirmi siz olsanız kullanirmiydiniz. Ya ben dedimki sıfır alalım taksitle bile olsa demiştim 300 tl ye güzel bisey alacağını sandı 1000 tlye satıyorlar en ucuz neyin kafasını yaşadı aklım almıyor