Tecrübeli değilim ama kimse yorum yapmamış en azından öne çıksın diye yazayım.pazar günü sabah son kez emzirdim ben şükür korktuğun kadar olmadı Şuan 22 aylık.gece bazen 10 defa kalktığı oluyordu ama öyle doya doya içmez meme der bir dakka emer sonra kapat der döner uyurdu yani.onun içinde çok verimsiz olmaya başlamıştı uyku bazı geçeler beni de çok zorluyordu birde dişleri falan baya sararmıştı doktor anne sütü yapıyor dedi.öncesinde bir ay boyunca her akşam annecim artık sen büyüdün abi oldun bebişler emebilir sen artık bardaktan sütünü içmelisin falan böyle konuşuyordum konuşma bazen yarıda kalıp meme istiyorum diye hemen yapışırdı yani.ondan çok zor olacak diye korkuyordum çünkü bazen vermeyince acayip hırçınlaşıyordu.bende ketçap sürdüm orayı lekeli gibi gördü ya direk hiç yanaşmadan ıyy pis dedi.sonra akşama kadar hiç istemedi hatta akşamda aklına gelmedi ilk gece ⅘ defa baya ağladı ayağında salla deyip kendini ordan oraya attı.sonra elimi tut dedi uyudu kaldı her defasında.dün gece altıya kadar hiç uyanmadı.altı da dönerken bir kez söyledi birde sabah 9,5 gibi istedi annecim abi oldun ya dedim tamam dedi.bugün gündüz uykusunda bir kez istedi.yanında konuşmadığmız sürece aklına gelmiyor.yara bandı yapıştırmıştı forumda biri onu denedim ama işe yaramadı.