Eminezk 6 aylıkken ayırdım bende. Yaklaşık bi 15 gün falan oluyor. Odalar birbirine çok yakın kapıyı açık bıraktık. Odasına alışsın diye oyunları orda oynadık, ayırmadan birkaç gün önce odasında yattık(bu biraz spontane gelişti misafirler çoktu evde biz orda yatmak zorunda kaldık aslında) ilk gün acayip stres oldum uyanırsa duymazsam sürekli emzirmeye gideceğim benim için çok zor olacak vs diye. Ama oğlum odasına yatmaya başladığından beri uyku kalitemiz arttı. Hem onun hem bizim. Gece 50 kez uyanan oğlum max 4 kere uyandı bugüne kadar. Ağlarsa programlanmış gibi uyanıyoruz zaten öyle olduğunu düşünmemiştim ama bazen o seslenmeden uyanıyorum sesi sonra geliyor. Kesinlikle annenin tercihine bırakılması gereken bir karar. buna hazır olduğunu hissetmiyorsan,onun da hazır olmadığını düşünüyorsan ayırma.
tekrar denersiniz sonra nolacak sanki ☺️