Ecrinervam evett tam benim ilgi alanım. Cunku burda bir cok kez hatta defalarca aynı postu Actım benim de kızım konusmuyordu. Adanalıyız. Deprem oldu Baska sehırre geldik. Kızım 3 yas 3 aylık. AA bir baktım anne bu ne? Dedi. Biz sok. O ana kadar azından kelimelerini cımbızla cekıyorduuk. Sonra ama niye anne? Dedi.
Ben uyudum
Anne bak
Kaka bitti anne
Derken biraz cogaldı. Tabı hala akıcı bir konusma yok ama 1 ayda cocuk cozuldu diyebilirim. Sana tek tabsıyem Baska bir yere git aynı sehır farklı evde olabilir. Artık herkese boyle tavsıye edıyorum.ıstedıgın herseyı de sorabilirsin