Çocuğum da norofibromozotis adını bile yazmayı beceremiyorum kısaca nf2 tanısı koyuldu, nörolojik ve genlerden aktarilan ve oldukça nadir görülen bir hastalık.yarin Ümraniye araştırma da genetik teste randevusu var ,yaptıran varmı ya da genetik testi nasıl yapıyorlar onuda sorayım ,kaç ayda çıkıyor sonuç bilen varmı