Edacem Yagizinannesiiiiiii Bugün kan vermeye gittim ama olmadı yarın tekrar gidicem bana şans dileyin Testler kafamı çok karıştırdı
Mrvln25 Edacem Hangi marka bu test? Eğer tahmin ettiğim markaysa bende bu testten yapmıştım ve bundan daha belirgin bir çizgi çıkmıştı ve hamile değildim bana kuruma çizgisi gibi geldi. Adetiniz ne kadar gecikti
Edacem Aryakus2828 benimde ilk hamileliğimde öyleydi 3+4’te öğrenmiştim ama bu varsa şayet hiç belli etmiyor 😀
aysegultuna Edacem aşırı silik bi çizgi var. Adetm 5 gün gecikti dğn aynı testten yaptın hiç bişey çıkmadı. Sizinkinde azıcık var göreblyorm. Hayrlısı olsn 🤲🏻🌸 kan verirsenz sonucu yazııııın merak ettm