nazli-teacher33 Kızımın adı Miray oğlumun Eray. Karakterleri ve fıtratları o kadar güzel ki hayalimdeki evlat her ikisi de çok şükür
Keremali22 Kerem ali oglumun ismi simdilik maşalah var sakin ama ilerde bilmiyom saglikli olsunda inat olsun kızım olursada ayça koymayi düsunuyoruz
MelekSu Büyük oğlum Miraç sakin merhametli kızım Miray bilmiş cenebaz Küçük 2 aylık Miran şuan maşallah sakin akıllı inşallah böyle devam eder Abisi gibi
Efe36annesi Slhblgn valah yaramazlık değil de yani çok hareketli durmuyor sağa sola koşturuyor 26 aylık olucak 22 sinde