Bebeğim 5 ay 12 günlük oldu ve ben 4 ay 25 günlükken pirinç unlu olan arı mamaları bilirdiniz onları kullanmak istedim çünkü 4. Ay atağındaydık ve hiç bi şekilde besleyemiyordum hiç emmedi beni bu arada 5 aylık olunca aptamilin ballı kahvaltı olan kaşık mamasını aldım bu arada arı mamayı da ballı almıştım ama herkes 1 yaşa kadar sakın bal ve ballı bişey verme ani felç ve ölüm riski var diyor . Eğer öyle bişey olsa niye bu mamalara bal koysunlar ve +6 aylık olsun diyip intden araştırdım bebeklere göre ayarlamıyormuş ama yine de içimde bi şüphe kaldı bebeğim de bu mamaları severek yiyor ne yapmalıyım ? Sizler kullanıyor musunuz ? Kullanmayı bırakmalı mıyım ?