MissMuso benim bebeğim de doyasıya yemiyor o yüzden sık sık, bazen saat başı bi şeyler yediriyorum. Artık damak tadları da oturmaya başlıyor sanırım yemek seçiyor resmen. Bizim yediklerimize benzer yemekler ya da bizimkinin tuzsuzunu hazırlıyorum o zaman yiyor, ayrı yemek olunca ya da tek başına yerse hiç yemek istemiyor illa biri onun yediğinden yiyecek😶