Bu ara 16 aylık kızımda göz dalması var yeni başlası cok uzun surmuyor seslenince bitiyor ama neden olabilir ? Bir de 7-8 aylıktan beri cok heycanlanınca titriyor kendini sıkıyor , göz dalması icin Internete baktım epilepsi yazıyor belirtilerde kasmayı da görünce korktum , sabah rabdevu alacagız ama buraya da sormak istedim epilepsi ya da baska bir sey olabilir mi?😓😓