Asafsbn çok geçmiş olsun geçen ay aynı böyle ateşini düşüremeyince bizde acile gitmiştik bizimde kanda enfeksiyon çıkmıştı antibiyotik kullandık yani yeni bitti sayılır şimdi direk acile götürmek istemedim başta evde her yolu deneyeyim en son çare dedim götürürüm inanın antibiyotiği gerekmedikçe kullanmak istemiyorum ama mutlaka her ay hasta oluyor ve kullanıyoruz nasıl olacak böyle bilmiyorum🤷♀️