tugcekin_ benim oğlumun doğduğunda kapalıydı denecek kadar az bir açıklık vardı. Biz de çok korktuk, çok doktor, hastane gezdik. Öncelikle arkadaşlar bahsetmiş kapalı olması normal bir şey değil, açık olmalı fakat burada önemli olan şey kafadaki süturların açık olması ve tabiki baş çevresinin büyümesi. Ay ay gelişimini takip etmek gerekiyor. Biz ek olarak nöroloji doktoruna da gittik. Bir de Adnan Bey var eğitim araştırmada mükemmel bir insan. Adnan dağçınar. O kadar sakin ve iyi birisi ki hep seve seve muayene ediyor bebekleri. Ameliyatlarından önce randevusuz bebek hastalara bakıyor. Onun dışında bir de özele gitmiştik. O da çok iyiydi. Biz süturlar açık mı diye bakmak için ultrason çektirmiştik biliyorsunuz ultrason zararsız bir yöntem. Orada gözüküyor zaten süturlar açık mı kapalı mı. Tomografi radyasyon olduğu için ne dr ne ben istemedim. Oğlum şuan 10 aylık maşallah gelişimi güzel artık takibi bıraktık zaten. Umarım süreciniz sağlıkla ilerler sizin de. Kalbinizi ferah tutun. Her şey yoluna girecek. Bebeğinizle olan zamanınızın tadını çıkarın. Bu telaşede atlamayın çünkü o zamanlar geri gelmiyor.