Sincapdodi Biyopsiden dolayı ertelemek zorunda kaldım doktor sonra yaptır dedi. 3. Ayı doldurmamıza 1 hafta var. Verem aşısı ve karma aşı yapılmadı daha sıkıntı olur mu