EsinPinar uyusun diye inatlaşmayın bence çünkü hissediyor ve inadına uyumuyorlar sanki.Bir de ayakta sallama çıkmaz sokak,onu azaltarak bırakın.Çoğu bebek böyle o yüzden kabullenin.Bir de yormaya bakın,oyunla,gezdirerek,parka gidin mutlaka.Sonra duş aldırıp kendinize rutin oluşturun giyinip kitap okumak gibi