Depremde bulunduğum bölgede kızımın kullandığı mama kalmamıştı hepsi deprem bölgelerine gonderilince kargolarda sekteye uğrayınca gezdigimiz 8 market sonrası bimden bebevita adlı mamayı aldı kızım onu 1 gün içti ve 1 ay kabız oldu.doktor doktor gezdik neler kullandık asla çare olmadı.kizim doğduğundan beri hiç aglamadigi kadar çok ağladı uykular harap oldu.en sonunda yoğun araştırmalarım sonucu dulcosoft la karşılaştım hemen aldım sadece 2 gün ağır bir kabızlık yaşadığı icin 16 ml verdim ve daha ilk günden etkisini gösterdi.2 gün sonra hiç vermedim.150 lira için yanarım yanarım evladıma gözyaşı döktürdum 1 ay ona yanarım.keske daha öncesi doktorumuza danışıp hemen alsaydım. Çok şükür bir daha da kabızlık yasamadik