Sevgidgr Mehmetyagiz_ lazere gittim memnunum iki gün sonra yine randevum var ilk seansta dökülme oldu
Mehmetyagiz_ Keremali22 ne demek oluyor acaba hangi işlem ? Netten baktım ama yağ yaktırma incelme diyor bende doğumdan sonra göbeğim kaldı onun için istiyorum
Keremali22 Evet incelme göbegim sezeryandan sonra sarkti asaga diponteste yukari kaldırmak icin sonuc veriyo
Keremali22 Mehmetyagiz_ indirimdeyken alt bacak ustbacak gobek arti lazer 10bin almistim Lazer tepeden tirniga
Keremali22 AryaAsya lazerden kaldım ilk seansta daha acaip bi dökülme oldu bacaklara dayanamadım degistirdim göbege calisiyoz sezeryan göbegi hemen gitmezmiş bacagida göbegi cevirdim göbekte suan 12 seansım var
Mehmetyagiz_ Keremali22 hangisine gidiyorsunuz Dilan Polat mı Sevim alan mı işe yaradı mı gitti mi göbeğiniz