ilos12 Eğer ki herhangi bir sağlık sorunu yoksa aç olduğunu düşünüyorum. Mesela oğlum 1 aylıkken 90 cc mama içiyordu ve biz 60 cc verdiğimiz zaman kıyamet kopuyordu. Evet şişli bezi yeterliydi ama bebeğe yetmiyordu. Tamamen bir açlık değil bebek doymadığından gelen bir ağlama. Hiç sağım yapıp süt miktarına baktınız mı? Hani en azından az çok belli olur yeterli mi değil mi? Birde idrar yolu enfeksiyonu demişler ama onun daha ağır belirtileri olur. Kusma, ateş, çiş yapamama, çişte ağır koku, renk koyulaşması gibi. Sadece ağlamaz yani.